110609

Ja våra kära läsare, då återstår bara en jävla dag till STUDENTEN!!!!!!!!
Jag antar att denna dag idag kommer bestå av; städa, städa,städa! haha. Och nu kolla jag tyvärr vädret igen, har nog aldrig kollat på de i tidningar och internet lika mkt som jag gör nu. Och jag säger bara såhär, fyfan vad orättvist!! :( men regn ska inte förstöra våra dag, även om den faktiskt gör de, vi ska fira den som den ska firas, :D

Gårdagen då, givetvist slog man till på en utgång, det var dock sista TYP..nerå, men sen kommer man ju jobba röven av sig så ah haha. Vi förfesta iaf hos jossan, det var jag, zlaT, korkennn, frida, jossan och Tilde och sist men inte minst ellan. Trevligt trevligt.  Helt okej på pluttan oxå, lite klent med folk men de funka! :)
Blev en lite tidig hemgång men de gjorde inte så mkt, vissa fick väl lite för mycket av det goda haha. När jag kom hem iaf drog man på fetaste käkeeeeet, macka och mjölk. JÄTTEGOTT för en full människa, helt seriöst så somnade jag på stolen i köket och fråga mig inte varför, det va ba tur att man vaknade till en halvtimme efter eller nå så jag iaf kunde gå och lägga mig i sängen haha. Min andra halva hoppas jag sover gott som en stock. Men det sjuka är om hon fortfarande sover, hon brukar alltid vakna typ 7. hahaha!

Nudå, dags för städning i mitt rum, börjar där eftersom man rivit ut hela garderoben igår för att man leta kläder..Senare idag ska vi åka och pimpa vagnen runt 15-långt in på kvällen, måste ju göra extra oxå eftersom de ska regna! men vi ska ordna det och jag vet att det kommer bli bra.

Funderar på ringa och kolla om min halva fortfarande sover, måste ju påminna henne att studenten är om 1 dag 1 timme, 28 min och 10sek!  Tänkte ifall hon glömt de, ;)

uppdatering kommer!
Puss
/mallan.
Bjuder på lite bilder från pluto i Tisdags, maskerad-festen! :D


 





Ah, man var ju typ med på alla bilder så man trodde väl att man var en stjärna, fast det vet vi ju redan att vi är! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0