130609

Jag är aldelles för sliten och slut för att beskriva grådagen, jag får göra det senare eller imorgon. BilDer kommer också, lägger upp några få nu, har typ inte fått några eftersom man festa till 8 imorse mår man ju inte så jävla bra! Men jag kan säga att dagen igår var den bästa dagen i hela mitt jävla liv, vill bara göra om det om och om igen. Känslan går inte att beskriva!


Utspringet, varken jag eller mallan syns men vill visa min underbara klass BF3A iallafall!


Fyfan vad jag grät!


& Jävlar vad mycke grejer jag fick! haha typ nackspärr!


Aldrig utan dig!


Bästa mallan & bästa mami!


Älskar er mer än någonting annat! Mamma,Jag,lullan, Kusinerna Ebba,Tova & Evelina!


Haha, kolla minen. Min bästa vän & jag <3


Klassen som svävar fram!




PÅ VAGNEN!


På vagnen, så jävla grym känsla!


Obs, att vi hade skönaste ljudet och skönaste dj'n! Tack för de!!!!!


Presentöppning o herrejävlar vad jag fick grejer. Första
gången någonsin som de känns kul att få "flytta hemifrån"
saker. Kan ju komma väl till användning snart! :D



Kommer mer bilder sen, massor faktiskt.. Ska dra mig vidare till sängkammaren nu, helt död. Måste få mig lite sömn innan landslags-träffen är, kommer bli en lång natt!!!

PS. FYFAN VAD VI ÄR BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
// ellan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0