140609

Såja, nu tänkte jag sätta mig och skriva om studentdagen. Jag vet inte vart jag ska börja men får väl starta med hur jag vaknade för jag vaknade nämligen av mig själv 04.45, tror det var pga att jag var orolig över vädret. Det var aldelles vitt på himlen, ringde mallan direkt, var tvungen att beklaga mig lite. Drog en dusch, fixade mig och åt 2 rostmackor, va så jäla nervig så jag kunde inte äta mer. Janne & mall plockade upp mig och så åkte vi till Jossan.S för att mysa lite med champagne-frukost! Allt var så fint och perfekt, så gott. Synd bara att en annan inte kunde käka, men vi hade trevligt ändå. Vissa grät en sekunden och andra var vi lyckligast i världen, men som sagt så börjades det redan här. Jag hann väl dricka 3 glas champagne, 2 bacardie, smutt på en 4,5a och + en stor jävla champagne till. Jag va inte full, knappt påverkad, måste varit adrenalinet som pumpade ur alkohoooolen ur skallen på mig. Förresten så var det riktigt kul att ALLA var med, tror jag ivf.. Riktigt avslut blev det iallafall. Vi gick till skolan, gapade och skrek, hade så sjukt kul och var riktigt stolta. Folk skrek tillbaka, tutade med bilarna och bara va så jävla glada för vår skull. Härligt!


Väl framme i skolan, i ljushallen var de grymt drag..

Jag, Mallan, Alle & ? Frida kanske? haha, som står upp och är så jävla lyckliga:D

Kan inte fattare, alla va så sjukt taggade men samtdigt nervösa. Tiden i ljushallen både given och långdragen, 2orna satt på andra & tredje våningen för att bli hånade ;) Det var också en riktigt skön känsla! "OCH SÅ FINS DET SOM SOM HAR FLERA HUNDRA DAGR KVAR", Jag vet ärligt talat inte hur många gånger jag skrek de under hela kvällen hahaha.. Hann typ bli bakis elr nåt, skallen pulserade och hjärtat slog typ i 180, men när det var klart drog vi oss in i gamla anexet, in till vårt klassrum. Helt galet där inne säger jag, vi fick diplom, käk, betyg och massa mer. OBS att mallan fick diplom för klassen"toker" höhöhö..När vi var klara med allt som "stod på planeringen" hade en del hunnit gråta, jag kikar ut genom fönstret, letar efter mamma och dom men hittar dom inte. Kollar ut en gång till, hittar hela högen och bryter ihop totalt, jag är helt seriös när jag säger att jag bölade så kraftigt att jag gjrode ljud ifrån mig, som ett litet barn. Nervositeten va nu helt sjuk, vi stack ner och ställde oss innanför dörrarna. Hann stå där typ 5 min, sen var de vår tur. Utspringet var helt otroligt, vi skulle sjunga "sjung om studentens lyckliga dar" tillsammans med orkestern men det gick ju inte för min del. Jag bölade ännu en gång som en stucken gris, usch det var faktiskt riktigt jobbigt. Alla splittrades nu, gick till sina nära och kära, såg alla, såg mamma, kramade mamma, fick ingen luft för jag grät så mycket. Alla var så fina, alla var så stolta, jag var så stolt, kommer aldrig kunna beskriva känslan. Den är helt ofattbar, så underbar men så hemsk! Jag fick massor med saker, alkohol, och jag vet inte allt. Mallans family kom också fram tillsammans med mallan, vi typ grät också haha. Hann inte stanna länge alls faktiskt.. Var så extas att jag knappt minns haha!

Som jag sa hann vi inte stanna länge alls med familjerna, för nu var det dags för "äro-varvet".. Alla klasser går på ett led, efter en orkester och vi var andra klassen efter orkestern, så jävla grymt. Det hade inte hunnit komma några bilar, utan alla bara stod där och kunde se oss. Man kände sig inte lite STOR då, nä.. fyfan asså :D! Det varvet var verkligen ett ÄRO-VARV!

 
Micke, Jag & Hanna in action så att säga! :D

Nu vare dags för att hoppa upp på vagnen. Gick ju som en dans och fyihelvete rent ut sagt, vårt ljud var inte att leka med och vår dj "Frasse" var så jväla grym på det han gjorde. Vår vagn stod längst fram så vi körde iväg först, fyfan vad adrenalinet pumpade upp när man stod där.. Fullt med folk, typ först ut. Den känslan var ännu större än någon av dom andra under dagen. Vi var så jävla glada och vädret som vi så länge oroat oss för var totalt perfekt. Slapp löken, slapp regnet. Vi hann åka 2 ½ varv innan regnet föll ner, inte lite regn heller, men det gjrode inte ett skit. Var rent ut sagt så jävla härligt med regn, alltså vädret kunde inte ha varit bättre :D Åhhhhh, jag vill bara göra om det, om och om igen..

Varven var klara, Anders plockade upp oss och skjutsade hem mallan sen bar det av hem till mig. En av dem första jag ser är farmor, hon storgråter och jag med såklart, hon bara grät och grät, så himla fin. När vi va hemma, gick tiden så fort, folk kom och gick, de var typ fullsmockat så tusen tack till alla som kom, De betydde mycket för mig ska ni veta. Under dagens lopp drack jag mer, mer och mer, hade roligare och roligare och öppnade så sjukt mycket presenter. Tack för det allihopa, fick så sjukt fina saker men den finaste var den jag fick av mamma,malin och anders. Det var ett halsband med en skyddsängel på, bara för att jag är mammas ängel sa hon. Grät typ ännu mer nu, usch! Tiden rullade på och nu var det dags att fixa om sig, som gick lite trögt men det fick duga haha..

Janne & Mall hämade upp oss och vi stack till Jossan.L, inte alls många som var där, fast alla klassen skulle de :/ Tråkigt.. Men vi festade på ännu mer, hann stanna 1 timme kanske sen kände vi att vi behövde lite mat i magen så vi stack till donken, käkade en hel del för att palla med kvällen och den kommande dagen ;) Tror fan aldrig jag haft så kul på donken, och fyfan vad jag haft kul där många gånger haha. Vi var ju totalt störda i hela huvudet haha, de gillar jag!

Stack till BMB i regnet & den kraftiga vinden,
frös typ ihjäl men vi slapp stå i lång kö ivf. Tur det, väl inne fick jag sån jävla huvudverk. Såndär som inte går att ta bort, som man får för att man är totalt slutkörd. Lite illa, fick typ mima när alla skrek, för om jag skrek sprängdes huvudet i 1000 bitar kändes det som. Tråkigt, men jag hade kul som fan ändå. Vi drack och vi drack, vi dansade och vi dansade, så grymt roligt verkligen. Och Hanna kickade inte efterfest utan FEST hos matte, her boyfriend.

Innan vi drog dit så käkade vi på donken ytterligare en gång, mums :D Jag trivdes fett med hårt där haha. Jag, Mallan, Hanna, Sofia och Hultan tog taxin till Matte & gänget! Väl där, fick vi svinstarka drinkar serverade med tända ljus och grejer. Kul att det behövdes ca: 7 killhjärnor för att komma på det, men vi klagade inte hhahah.. Festen fortsatte, folk drog och vår vän luddebebis HA HA HA kom och joinade oss. Alla hade riktigt kul tror jag, blev fullare och fullare och vid 7-8 på morgonen drog vi en däck, alla sov typ överallt haha.. Så skare va! Vaknade vid 12, fortfarande fulla.. Janne hämtade oss, och väl hemma åt jag smörgåstårta till frulle, lite man njöt haha. Jag kollade igenom alla mina presenter och alla bilder, helt sjukt vad jag vill tillbaka till studentdagen, Ångesten har redan börjat trädit fram kan jag säga. Fan ocksåååå!

Min kära vän på andra sidan drog en däck direkt men jag stack iväg med bigsis och mark ner på stan, handlade lite. Tror helt ärligt att jag var packade fortfarande haha.. Vi gick förbi BMB också, gick på stan och jag ville bara grina elr nåt när jag tänkte på fredagen =( åhhhhh! Men som tur var stannade vi inte allt för länge, dem skulle iväg till min storasysters storebror för att hälsa på dem på BB, dem har nämligen fått sin andra pojke =) Kul hihi! Nu var jag hemma, datornördade lite osv. Sen drog jag en FET däck, så jävla fet att jag ignoerade allt och alla hahaha.

Vaknade av att nån kom in på mitt rum och typ störde, men det gjorde inget ;P Vi hade så jävla kul att båda grät haha, då garvar man mycket. Sedan drog vi ett häng hos LinaO, aka. Zlat, tröck pizza på Ibbes, jag åt mest. Som vanligt :D Ingen orkade gå hem, så Petter fick hämta oss.. haha..Vi gick som om vi vore garvida allihopa, kaggen stod rätt ut ochs svanken blev enorm. Vi bestämde oss för att ha film-maraton, så vi hyrde offcide & stockholm boogie. Tur att jag däcka, hann inte se ett skit typ haha.. Men trött som jag var så behövde jag antagligen de!  

Maxa hämade upp oss, vi stack till donken. Pröva nån jävla glass, den va ju skitäcklig och jag blev på dåligt humör haha. Hemma vid 2, och jag slocknade direkt, var totalt slutkörd kan jag lova. Vaknade vid 12 idag(söndag) och nu sitter jag här, detta inlägg har tagit mig typ 1 timme att skriva haha. Jag tänkte äta något snart, dra till barkarö för att kolla in mitt sommarjobb, börjar imorrn :( suck. Sen tänkte jag pumpa lite rumpa på gymet, om jag orkar dvs! Kanske kommer en lite uppdatering av mig eller mallan senare, får även se om det kommer lite fler bilder! Förr eller senare blire ivf!

PS. Jag jobbar hela sommaren förutom V.29, Cash is king sen men hoppas ni är lite mer fria iaf! Vore ju kul, men egentligen ska man väl inte klaga, tur att man har jobb överhuvudtaget liksom. Ne, nu ljög jag lite.. Önska att jag kunde leva utan jobb och bara ha så jävla mycket pengar, men som sagt önska kostar ju ingenting! hahaha


VI ÄR SÅ JÄVLA MYCKET BÄST!!!!!! <3


PÖSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS // Ellan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0