150609

Första jobbdagen idag, vilket gick riktigt bra. Var inte ens nervös eller nåt, som jag brukar vara och det hade ju som sagt varit onödigt eftersom allt flöt på bra som fään. Jobbar med små sötisar mellan 1 - 3 år, skitsöta verkligen! haha! Inte riktigt mitt drömjobb, jag gillar ju typ att kunna ha lite mer "kontakt" med barnen, men de får funka! =) Efter jobbet hämtade jag mami, vi drog iväg en sväng och jag lämnade in lite skattepapper och shit. Dutti flikka! Vi pallra oss hemåt igen, jag stack och pumpa rumpa på gymet som för övrigt var mer än 1 vecka sen och det var så sjukt jävla skönt. Ska aldrig mera ta ett sånt långt break, haha iof så tar jag ju aldrig mer studenten och kommer aldrig mer få uppleva studentveckorna så de var väl ingen risk att jag skulle ha så kul! Btw, när jag kom hem fanns hemmagjorda hamburgare serverade, typ min favorit! Smällde i mig 1 lätt som en plätt, mätt som ett as blev jag också! Tänkte strax dra en dusch, sen har jag ingen aning om vad som händer.. Ps, jag jobbar 07.30-16.00 varje dag för er som vill hocka upp nåt med mig! ;)

Förresten så har jag lite nalle-häng med mallan till och från. Hon är nämligen på sin första jobbdag också, eller rättare sagt introduktion - Kväll! Haha! Det verkar gå skitbra, personalen är nice och sådär så hon kommer nog vara nöjd sen ska ni se! Miss her!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Jag vill verkligen inte att du ska åka. Gör inte så mot dig själv!

=(

// ELIN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lyx att ni fick jobb direkt :) det är bra, skulle också vilja ha det!! vart jobbar du ellan :)? pussss<3

2009-06-15 @ 21:51:24
Postat av: terran :)

det var jag som skrev det är inlägget utan namn, glömde :P hihi! /terran :) pussss<3

2009-06-15 @ 21:53:11
URL: http://tttherese-andersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0