180609

Äntligen långledigt och fyfan vad skönt det känns. Har väntat på detta hela jävla veckan, inte för att jobbet är spec krävande men det är fan så mycket skönare att ligga och gnola som en hel del andra personer gör om dagarna :P Var en riktig solstråle idag på jobbet, trotts att det regnat hela dagen haha tummen upp för de. Förresten så somnade jag nästan idag när jag höll i sagostunden för mina små sötingar, alla andra somnade ju så jag kände att jag började drömma och tvingade mig själv i drömmen att vakna till och då fick jag lov att gå upp.. Knappt nå seg sen, nä höhö!

Efter jobbet stack jag direkt hem, bytte om och drog snabbt som blixten till gymet och pumpade lite rumpa med min andra halva. Asså, fyfan vad sjukt det är. Vi behöver inte ens humma, inga gester eller ens en min för att vi ska fatta något som den (andre) stör/reagerar på. Haha, vi garvar fan jämt och det gillar vi! Just därför vi passar så jävla bra ihop! Efter gymet drog jag några prinskorvar, köttbullar och spagge.. Satt svinfint i kistan, proppmätt som vanligt. Det gillar VI också, =) Mat är kärlek som sagt! Snart ska jag städa upp lite på rummet, ser förjävligt ut verkligen. Tänkte ta tag i alla studentgrejer, hänga upp alla "minnen" som ska upp, plocka undan alla saker som jag undan. Har inte varit i ett sådan skick så att jag klarat av det förens nu, som jag skrivit i tidigare inlägg. Men nu äre faktiskt dax!

PS, Midsommar imorrn. Niceeeee! WE LIKE, Får se vad det blir. Förmodligen mungishhhh, fett mycke folk som ska dit tydligen! Måste ju bara hocka, kan inte missa en sån grej :D



Bilden är från en Idrott B lektion, glömmer aldrig! Klumpesnusk för de! haha

You and Me, untill the end! Kiss Ellan!

Kommentarer
Postat av: S.

Ni är så bra!

2009-06-18 @ 18:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0