190609

Godmorgon kära läsare!
Idag äre Midsommar och ledigt. Vi har haft lite beslutångest om vad vi ska göra..men valde iaf en favorit i repris som man brukar säga..Vi drar till munga med ellans familj och vänner. Och det kanske inte låter så kul, men för er som inte känner ellans familj/släkt så missar ni nå haha. Riktiga partyprissar!

Förra året drog vi oxå dit, och det var riktigt roligt med god mat, party osv osv..=)
men idag är jag hemma tills efter 15, så jag är hemma och äter. Halvan har redan dragit så hon är där när jag kommer, ;)
Har packat min lilla resväska med;
madrass
täcke
kudde
och lite mjukiskläder.
batterier.
osv.



Hoppas på fint väder, men de ser dock ut att komma lite regn..."otippat värre"
nahe, nu ska jag ta och fräscha till mig, =)

ps det sägs att det ska komma lite people till mungish, så dt kommer bli riktigt skoj!


2år sedan, midsommar på sundängen!

munga förra året..



seeeeee you!
/Mallan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0