220609

http://www.youtube.com/watch?v=DlPLkoZFPmM
> Allting som vi gör nu är skrattirriterande, vi levde på en dröm fast allting raserades!
 
Of,of,offfffff.. Efter en hård jobbdag går ingenting upp mot denna låt på högsta volym, med bästa ljudet i en fet bil. Appropå vädret, fan vad man blir lycklig av solen. Så sjukt jävla underbart är vad det är, ännu mer sjukare att man måste sitta och svettas på jobbet, menmen,. Har glidit fett hela dagen idag med några homies, vi bestämde oss för att kicka fet fest hela helgen. Fett,fett,fett! Tagga!! ps, gym idag och hela veckan framåt och på fredag vankas som sagt lite belöning för dom hårt arbetande kvinnorna! ;)

Jag måste även tillägga att fan vad Västerås kan vara fint ibland och då syftar jag typ på östermälarstrand och båthamnen som ligger där. Tänk vad fett att starta upp några uteserveringar/krogar längs hela den längan, lovar och svär på att den som gör det skulle tjäna fett med stash på det! Riktigt drömplace att strata upp nåt på, vore för nice! Men alla nötter till västeråsare tänker ju inte lika långt som en annan gör. Om någon funderar på att starta upp nå, så kom till mig. Jag har sjukt mycket tips, jag är ung och vet vad som säljer. Ring ba, ja gör de!!! 




Känns som en evighet, som om att man bara står och trampar.. Vi vill ju också ha semester, jag och min andra halva. Pallar inte stå på jobbet, men superhuman är vad man är och förblir antar jag! Ska lägga mig totalt ensam nu, i sängen. Totalt tomt kommer det kännas också, inte en kotte här hemma. Undra när folket kommer hem? Haha..Suck :P

Åh naaaaj, jag glömde och berätta att jag (Elin), idag för första gången på så sjukt länge att jag glömt bort hur det känns, brände mig på brännässlor och fyfan vad jag kved. Var som en jävla barnrumpa, kul att dom runt omkring bara stod och ASGARVADE rent ut sagt, ska få tillbaka hårt som fan säger jag!!

Hörsda! Dimman, vi vet att du väntar på oss! Ända trogna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0