230609

Godmorgon alla vänner och dom vi inte känner, + bekanta! haha.

Idag är det ca 45grader på min baksida så jag ska snart springa ut och lägga mig. Halvan jobbar på förfullt. Tycker synd om henne som missar lite sol, men andra sidan hon tjänar fett med cash och kan resa sen, ;) + att det ska bli fint i helgen!! Själv är jag ledig idag, skönt. men jobbar dock kväll imorgon, BAJS.

Nu ska jag väl först plocka upp lite på mitt rum så jag hittar min bikini..eller kanske inte behöver nån? HAHA. -skämta.
sitter här och tänker på halvan, hoppas hon ringer mig på sin lunch! men när vi jobbat klart vi ska vi göra nå riktigt roligt sådetså! =)


nahe, om man ska börja kanske haha. Stekning på hög nivå, bränner man väl skinnet av sig. haha.
+ att idag blire gym osv, :D


ps, uppdatering sker senare! 
puzzz/mallllan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0