240609

Hej hallå!

Nu sitter jag här igen, ska snart göra mig redo för att jobba kväll..svindrygt.
pratade med halvan för ett tag sen, hon kämpar på. Personalen på hennes jobb hade sagt massor av bra saker&berömt henne jättemycket, vilket jag kan förstå, hon är ju bäst!
Idag är de sol sol sol, men dock några moln som täcker haha. Jag bestämde mig redan igår att jag skulle hålla mig lite inne idag för att tex städa mitt rum osv, och pga att det är så tråkigt att sola haha. men jag ska INTE klaga haha. Jag var ute en stund idag, men kan liksom inte koncentrera mig eller nått när jag vet att jag snart ska åka o jobba.. åh vad jag längtar tills det är över o alla pengar rullar in.

I helgen blire fest fest fest! :D längtar som fan till de oxå! typ sista helgen man är ledig. KUL.
o mitt från ingenting tänker jag på klassen, saknar faktiskt många av er! ja, alla dvs.
nej nu känner jag att jag inte skriver så mkt, ellan kommer väl hem runt halv 5 och uppdaterar. Själv slutar man 22.00 och däckar nog på en gång, jobbar nämligen dag imron! o då ska vi stana ;D

see you
/mall.


PS. ni som läser bloggishen får gärna skriva en kommentar så man vet vilka de är :D vore kul att se..

Kommentarer
Postat av: jenny ;)

Jag läser :D

2009-06-24 @ 19:29:58
Postat av: Anonym

:D

2009-06-24 @ 19:39:06
Postat av: Johannaaaaaa

Given läsare! :D

2009-06-24 @ 23:31:01
URL: http://johannabjorklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha JOJJO :P

2009-06-26 @ 17:23:29
Postat av: t :)

jag läser varje dag :) kan titta flera gånger om dagen om ni uppdaterat mer . hihi ! / terran

2009-06-28 @ 22:42:15
URL: http://ttthereseandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0