300609

Tjenare alla Glada läsare, nu är jag tillbaka! Vet att ni blir glada som satan, skulle jag oxo blivit.. Som mallan skrivit har helgen varit fullspeckad, vilket lett till att vi inte hunnit skriva. Fyfan vad roligt jag haft, helt galet typ! Tur att min trognaste har haft orken till det ivf, =)..

...Och jag tänkte börja med och berätta att jag igår, vid 22 tiden hämtade upp min älskade på stationen :D Snacka om saknaden, du var så sjukt jväla vacker.. Såg inte ens att det var du, snacka om neger oxo. Kul, en anna ser ju ut som en jävla mupp men jag är ju din bästa ändå så det gör inget!

Idag har vi på jobbet varit på utflykt, vi gick föfan till ekbacken/enhagen haha och solade och badade, lekte i lekparken och så gick vi hem. Snacka om mycke ansvar man haft idag, sista 2 timmarena kändes som om att jag hade hand om min lilla avdelning själv, men superhuman som man är så gick det galant. Vi sprang lite i vattenspridaren oxo, skönt! När jag väl fått slutat så drog jag till löga och plocka upp lullan, vi stack hem direkt.. Höll ju typ på att smälta sönder i denna värme eller nåt och nu sitter jag här. Ska snart best'lla lite alkohoooool som jag tänkte förtära denna helg. Det blir ju ett & annat vill jag lova! Snacka om att man längtat efter power meet, värsta helgen någonsin typ.. We, Me and My other halF really like it!

Fan, nu vill jag ha nån bild från i helgen.. men nej, såklart inte. Vilket jävla schteek-väder det varit alltså, mamma sa att deet skulle bli sämre nästa vecka och jag hoppas verkligen det! Pallar inte stå i värmen hela dagarna, ute som inne lökar man ihjäl. Stackars barnen får ju solsting på 1 sek!

PS snart äre över, money, money, money..Just det, jag är ju bara eldig V.29, trodde jag ja! Ska tydligen gå intro då, 4 pass på 3 dagar.. Totalt värdelöst och sen jobbar jag 4 veckor till! Hoppas på förlägning men ändå inte! Vill inte direkt gå arbetslös som en jävla nolla, skulle bli skitzo på riktigt då haha lovar!

HÖRSDA! / E


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha så man är en nolla om man är arbetslös?

2009-06-30 @ 22:24:18
Postat av: Anonym

haha visste att någon skulle reagera. antar att du inte känner mig, då skulle du inte ta allt så ordagrant1

2009-07-01 @ 16:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0