Ensamhet?

Nu har jag varit ute och gått i min ensamhet, jag ville det. Satte mig och kikade på smågrabbarna när dom lirade fotbollsmatch, på planen där jag brukade lira. Den planen jag lirade på, då allt jag brann för var fotbollen. Jag minns det så väl, allt bara vände och äntligen började livets ljusare tider. Helt otroligt vad jag saknar det!  Jag avvisade faktiskt mallen bara för att jag känner att jag behöver vara för mig själv just nu. Men jag vet att hon accepterar det, för hon är min bästa vän, MIN! Utan henne skulle igenting gå och det hon skrev om mig nyss var så sött att jag nästan bölade. Hon vet att jag Älskar henne av hela mitt hjärta och att det alltid kommer att vara så! Best friends forever!

Snart är det min tur, våran tur, mina bästastes tur att stå där och jag kan knappt föreställa mig hur den dagen kommer att se ut. Stolt över mig själv, stolt över er och stoltast kommer jag nog vara för att jag vet hur stolt min mamma är. Min frihetsgudinna har fått belöning för allt det goda som hon gjort för mig under min uppväxt, genom hela mitt liv.  Den dagen är för mig en av dom största i hela mitt liv, jag kan inte beskriva vad den betyder. Jag pratar om studenten systrar och bröder, här snackar vi stora grejer. Så ofantligt stora att de inte ens går att beskriva med ord!



Tack för allt, för allt som ingen annan hade kunnat göra för mig! Jag älskar dig av hela mitt hjärta, och det finns ingen människa här på jorden som kommer kunna nå upp till din nivå i mina ögon. Aldrig någonsin! Ingen Elin utan Mamma <3

// Ellan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0