Hahaha..

Sitter och kollar på inlägget jag skrev senast och vi kan ju konstatera att jag var lagom tankad haha.. Tänkte även gå in lite mer i detalj om hur gårdagen såg ut:
07.00 - Förkök & taggning hos michaela!
09.00 - Avfärd mot skolan, obs att vi glömde både "bilen" och afischen, haha vilka stjärnor
10.00 - Utklädnadsshowen kickade igång
13.00 - Där nån gång ivf, så begav vi oss alla ut i botaniska, började dricka och för att fotas. Sen någon gång  efter det drog vi ner på stan, sen Vasa!
17.00 - Hemma
19 - Hos michaela igen! Va ba att korka upp igen! Vin, de gillar vi!
00.00 - Pluto, hur niceeeeee som helst.

Kort och gott var dagen en av dom absolut bästa i hela mitt jävla liv. Jag kan inte beskriva i ord hur lycklig jag var, svävade typ på rosa moln eller nåt. Vilken känsla och vilket drag, alla var så jävla glada och trevliga, + att värdet var perfekt. Jag skulle inte vilja ändra på någonting, ingenting. Fyfan vad vi var bra! BF3ASTRONAUTER! Hela dagen/natten va helt galeeeeen, åh jag var så glad :D :D Vill bara gör om det 1000000 gånger till!!! PS, Krogen va helt jävla okej, nice nice.
PS IGEN, Jag grät under dagen oxo, så jävla stolt var jag. Asså känslan när vi dansade, går inte att förklara, adrenalinet pumpade upp till max och vi bara körde vår grej! grymt vare! Här har ni några bilder. Det är nå fel, går nämligen inte att lägga upp vissa bilder, så ska försöka fixa det. Bilderna från vår själva dans är ju dom som är roligast. Hoppas det fixar sig:













Dagen idag har ju varit bra jävla pissg, men ändå skön. Fick reda på lite slutbetyg osv, lämna böcker och äntligen är Naturkunskapen totalt avslutad, yesssssss!

PÅ MIN GATA HITTAR NI FÖR TILLFÄLLET VÄRLDENS LYCKLIGASTE TJEJ! // ELL.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Samma som på Carlforsska

2009-06-04 @ 18:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0