Kan inte bli bättre..

Vilken jävla dag, började dagen med att förköka hos michaela. Sov över där, osv, typ hela klassen va med, sjukt kul :D Utklädnadsshowen då? Kan inte ens berksiva med ord hur sjuk känslan var, jag fick en sån jävla kick. Höll på att explodera typ... Vi var så jävla bäst fast vi iten vann, fyfan vad vad jag älskar OSS! Efter shown tog vi klassfototen, en sväng i på punkt o vasa på det. Hade sjutk kul, Jag och mallan ligger här och myser nu efteren hemköpt pizza som familjen bjöd på ;D Snart ska vi duscha o tvättavarandra rena, sedan blire krök att michalea igen och krogen på de..
 
FULL IDAG, FULL IMORRN & DAGEN EFTER DE :D :D
// ELL.. ps,fyfan vad jag är glad idag!!!!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0