Midsommar- En fest som varar hela helgen!

Ja, det är så sant som det är sagt.. Fest har det varit och fulltankade har vi varit, allihopa 24/7. Nonstop alltså, precis som det ska vara. Så att midsommar är en fest som varar hela helgen stämde definitivt för oss. Vi uppnåde vårat mål, ÄNNU en gång! Fan vad vi är bra..Typ bäst, på ännu en sak.. Som vanligt! =) Och nu när jag sitter här och glor runt lite, ser jag att det senaste inlägget som Malin Terese Cassandra Ahlgren skrev, har totalt fel datum. haha 9onde liksom? Skulle stått 19 haha, jävla stolpskott. Hon hade nog resefeber och visste därav inte riktigt vad hon gjorde! mohaha

Tyvärr orkar jag inte skriva så mycket eftersom jag är helt slut, så ni får se bilder istället. Kom ihåg att en bild säger mer än tusen ord. Ps, jag lägger ut bilder men det är långt ifrån alla =) Orkar verkligen inte!!

Fredag - Midsommarafton:
   
  
  
  
  
  
  
  
   
  
   
  
  
  
  
  
  
 

Lördag - Midsommardagen:
   
  
  
 
  

Söndag:
  





V
ill avsluta detta inlägg med borta bra men hemma bäst, så är det ju bara och kommer säkerligen alltid att vara det! Jag vill även ännu en gång passa på och säga hur lyckligt lottad jag är som har en familj, släkt och nära & kära som är så samspelta som vi är. Det finns inget som går upp mot en trip med er. Ni är störtsköna och jag skulle aldrig någonsin vilja vara med några andra än er, ni är ju bara för bra!  

  
 

Nu ska jag ta mig en varm / lång dusch, sen vet jag inte vad som händer, inte mycket antar jag.. Är helt död, eventuellt en saftig godispåse och nån skön rulle ikv, imorrn äre tillbax till jobbet och träningen som gäller igen! Suck, :P..

// Ellan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0