Min halva, min högerhand, min solstråle, min bäste vän..

nämligen Elin.

Vi lärde känna varandra när vi började gymnasiet och vi blev bra vänner påengång. Vi träffades alltid innan lektionerna så vi kom tillsammans. Vi har stött varandra hela gymnasietiden och alltid funnits där för varandra. Nu har det gått 3år och samma sak gäller ännu.

Elin är en person som är både vacker innuti som utanpå. Hon lyssnar alltid och försöker hjälpa och förstå. Hon vet alltid vart skåpet ska stå, hon är en sån stark person. När man ser henne står hon där med öppna armar och sitt hjärta av guld. Alla har sina dåliga dagar och då humöret är nere, men när man stöter på elin kan man bara bli glad.  Jag har aldrig i hela mitt liv känt mig så trygg som när jag är i hennes sällskap. Hon är så stöttade och jag kan verkligen lita på henne till 100%. Jag kan säga allt till henne jag behöver aldrig skämmas. Och jag ser verkligen upp till henne. Jag behöver inte ens säga nå till henne hon förstår ändå. Hon är så jävla fin människa och jag är så stolt över henne. Jag känner bara att jag hade kunna settat här och skriva hur mycket som helst om henne. 
sen finns det dagar man blir irriterad på varandra men de hinner inte ens gå en dag så kan man skratta åt de. Elin är en vän som jag tycker att alla människor borde få ha vid sin sida. Hon har gjort mig till en så mycket bättre människa, hon har höjt mitt självförtroende och min självkänsla så mkt. Varje gång jag träffar elin skattar vi alltid åt något haha. Hon har allt en bästa vän ska ha. jag önskar hela världen kunde få veta hur jävla bra hon är.

Jag är nog världens lyckligaste som har just dig som bästa vän Elin.
Och jag är så otroligt stolt över dig, glöm inte de.

Min halva, min högerhand, min solstråle, min bäste vän. ♥



sådär, nu har jag fått skrivit min lilla kärleksförklaring haha, fan rätt nöjd faktiskt ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

fint skrivet! =)

2009-06-07 @ 17:38:30
Postat av: terran :)

lite roligt att höra tjafs :) men direkt efter blir det skratt, det var jag med om i bilen påväg till hajken ju :) hahaa. Ni båda är två väldigt fina personer och alltid ler ni& skrattar, fun :)!

Jag tror jag aldrig sett så bra vänskap som ni har :)

gulligt skrivet av dig mallan till ellan.

<3

2009-06-09 @ 20:39:13
URL: http://tttherese-andersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0