PS IGEN.

Gymet var stängt, vårat privata gym som sagt. Synd att man inte har blivit informerad om det, ska se till att alla får sparken. To bad for you guys! Besvikna var vi, men inte bittra, ne, inte vi heller så vi drog en 45 timmars lång promenad. Lätt som en plätt gick de, skönt också för den delen. Vi hade ju en hel del att prata om, efter att ha hunnit smält denna galna helg :P Väl hemma, mall stack home to her och jag drog en liten snackis med T'is.. Vi tanka min lilla pärla så jag kommer till jobbet imorrn, köpte cigg och givetvis ågren-snack! Haha, du det är inte lätt stumpan men vafan skit i dedär.. Lika bra att köra sitt eget race! Så gör ivf jag och mallan såklart =) Blir alltid bäst då, så kan man göra vad man vill, när man vill, hur man vill och slipper bry sig om nån annan! Mycket bekvämt må vi säga!

Ne, nu måste jag hoppa i säng så dom på jobbet slipper en "sombie-variation" av mig imorrn, inte roligt kan jag säga!
// Ellan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0