PS, PS, PS, PS!

Jag saknar min mamma och min lillesyster så otroligt mycket. Mamma jobbar kväll och kommer inte hem förens 11, hon sover när jag åker till jobbgt :( Och Lullan är i GBG & 3 veckor framåt, Hamburgesund tror jag det hette. Hon skickar sms om hur underbart det är och hur skönt dom har det, solar och badar hela dagarna. Kul för henne, jävligt kul medan en annan måste stå fullt påpällllllsad hela dagarna i denna hetta! Nåväl, nu ska jag faktiskt gå och lägga mig på riktigt. Ville bara ägna några rader åt dom bästa i mitt liv. Älskar er av hela mitt hjärta, ni är mina änglar! <3



Ps. Bild från Midsommar - Ja, lullan fular sig lite & mamma har en tendens att alltid bli lite kackig när bilderna igentligen ska vara helt seriösa! :P Hahaha!
/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0