UPPDATERING:

Jojo, precis som mallen nämnde i de tidigare inlägget så har vi både haft en stor-städar-förmiddag. Känns riktigt skönt nu, efteråt.. Jag var tyvärr tvungen att rensa "minneshyllan" totalt, står kanske 2 grejer kvar, knappt det. Men den såg så skabbig ut, o det höll inte längre.. Så nu är mitt rum skinande rent efter att jag har rensat, dammat och dammsugit + att jag bytit sängkläder, så inatt kommer jag sova precis somen prinsessa ska göra,(=

För det andra är jag typ inte ens bakis idag, konstigt nog.. Blev ju som sagt rätt fulltankad igår, hade riktigt trevligt men nästa gång skär jag nog ner lite på alkoholintaget! Vågar inte gör att kontouttrag heller för den delen, Cash is king? Jovisst, trodde jag ja haha NOT.. Nä usch & fy, Nu äre bara att tagga till nästa partaj som äger rum på Tisdag = Maskeradfest, som förhoppningsvis kommer rocka fett!

Ojj, klockan tickar..Om jag ska hinna med det jag sagt att jag ska göra idag så måste jag sätta fart nu. Börjar med att käka frulle(13.48)..

Puss&Kram,Vi syns på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0