Uppdatering:

Här kommer lite fler bilder från Studenten, men fortfarande långt ifrån alla!!!


BF3A!


Jag & Pallone, lite ledsen! haha


Jag & Mallan! <3


En liten Elin!!!!


Syns inte så bra, men jag o mallan står i högra fönstret och vinkar! =P


Från Vänster: Moster Caroline, Moster carola med kusin Evelina i famnen, Moster Annica,
Jag, Kusin emme, Mamma, Mormor, Kusinerna Ebba&Tova där nere! =)


Champagne-frukosten hos Jossan.S!


Kackig bild, men schkåååååål fifan!!!

Här kommer lite bilder från mallans kamera!

Liten mallan.

Micke, mamma, janne, jag, anton och alva! <3

Skönaste vagnen!!

bilen, haha skönaste säger jag!!

blev fett glad över mina armband!!!! =)

Nu finns typ 100bilder typ från alla olika kameror..mer kommer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0