Uppdatering:

Dagen idag har varit i sin vanliga ordning, nästan........... eller inte. Jobbet som vanligt ja, men man blev ju typ totalt torterad, kul att stå inne och glo på ungar som glider sönder vattenkanan medan vi på min avdeling stod inne i ångbastun. Höll ju typ på att avlida, men imorrn äre vår tur, vuxna mot barn = vattenkrig och jag ska ha bikini. Tackar gudarna för det, kanske man får lite färg också. Och idag var det även en snäll själ, såkallad Ludde-bebis som hockade upp med mig på min lunch, skönt att slippa sitta själv och glo för en gångs skull haha! Ps. Han är störd, leker stekig golfare eller nåt / Pam!
Jaja, slut-tjatat om det.. Efter jobbet drog jag i vanlig ordning hem, satte mig faktiskt i brassen (lekte brasse-kalle) och tro det eller ej men jag somnade. Så jävla pinsamt så att jag vet inte vad, men det gjorde jag ivf. Sov så jävla djupt att jag inte ens hörde när min skyhöga sms-signal som kan få ett helt hus och vakna haha stört. Ja, trött som jag var kunde jag inte stödja mallans lillebrosha(Anton), men han var precis som i vanlig ordning den bästa på plan. Kung är vad han är, lovar att han kommer bli något en vacker dag. Riktig krigare! Mallen satte sig på hojjen hem till mig direkt efter matchen och vi pumpade rumpa på gymet, fan vad jag börjar bli trött på det för övrigt. Samma sak varje dag, det går ju men i längden blire så jävla uttjatat. Ytterligare en gång säger jag detta: Arbetslivet är hårt, för hårt många gånger men man ska vara glad att man har jobb överhuvudtaget!  

Efter gymet åt jag saftig körresås med champinjoner i + taglateller, typ min favorit. En svalkande dusch och nu sitter jag här. Tänkte bara skriva ett kort inlägg som visst inte blev så kort sen lägga mig i sängen och dra en fet däck...

PS. Mina ögonvitor är inte längre vita utan rosa och totalt spräckliga. Puhh, Längtar efter helgen! Ja, fyihelvete vad jag längtar efter helgen, Taggad till 1000 och när jag är det så blire drag vill jag lova! Krök let's go säger jag!!!

/// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0