Uppdatering:

Klockan är 19.39 för att vara exakt och jag är totalt slutkörd. Dagen idag har varit het, snuskigt het och jag har lyckats få en saftig bonde-bränna efter linnet. Fyfan, min första fasa typ.. Så typiskt! Efter jobbet stack jag hem, fulltankade bilen, drog en solning på solstudion, trot eller ej men kan inte gå md bonde-bränna föfan haha pinsamt.se, sen drog jag 1 timmes promenad och nu sitter jag här. Mina krafter är typ helt slut, tänkte faktiskt duscha och sen säga godnatt för idag. Känner att jag behöver ladda batterierna ordentligt om jag ska orka med morgondagen, dagen efter det och helgen. Fan vad skönt det känns att ha gjort så mycket på en och samma dag, jag är så jävla bra. Själv hemma som vanligt, ingen verkar vilja vara här när jag är det haha. Men jag klarar mig alltid, som ni vet !

Okej jag har kommit fram till att jobbet i sig absolut inte är jobbigt, utan det som är jobbigt är när solen skiner och när man vet hur skönt alla andra har det som ligger och solar & badar. Det är liksom en av dom sakerna som jag älskar mest att göra här i livet. + Att man är helt slutkörd varje dag och det är tufft, speciellt såhär i början !


PS. Inse att vänskap är något som ingen klarar av att sakna !
Jag & min andra halva, finns inget bättre team.Slut!

// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0