Uppdatering:

Dagen idag har beståt av en massa slit och oro. Vi har fixat vagnen från 15 - 18.30 och den blev helt okej, rätt söt faktiskt. Men dum som jag är så är jag aldrig nöjd... Synd att vi inte har nå tak, men som sagt så har vi ju beställt sol tills imorrn och inte regn. Hoppas beställningen gått fram bara, de tycker man ju att den borde ha gjort en så pass stor dag som morgondagen är för dom flesta. Mami och Anders har gjort det så fint här hemma, trodde aldrig det kunde se ut såhär. Massa blommor, björkar, partytält, allt är städat och fint,gräsmattan är klippt och allt är precis som i en dröm. Vädret vore alltså pricken över i't. Håller ivf tummarna så hårt jag bara kan, dom går typ av snart. Lika bra kanske?
Efter en lång dag tog jag mig en tankeränsande promenad, kände att jag måste få ur mig lite tankar, eller överhuvudaget hinna tänka, allt har gått så fort och det har hänt så mycket nu på sista tiden. Har inte kunnat seta ner 1 sekund, full rulle hela tiden.. Precis som det ska vara antar jag! Jag har även hunnit med att måla tå&hand/naglarna elr vad man nu ska kalla dem haha, så nu är dem också jättesöta. Hade tänkt hinna med och sola idag, men jag orkade verkligen inte. Får väl trösta mig med att man i dagens läge, inte normalt sätt kan vara brun pga av vädret!!

Nu ska jag gå ut och blossa lite, lägga mig i sängen och försöka sova vilket med all säkerhet inte kommer gå. Får väl försök ivf!

PS. Hej jag heter Elin och jag kan inte studentsången som vi ska sjunga när vi springer ut! Får typ mima elr nåt, haha kommer låta förjävligt när bara orkestern spelar. Vet nämligen att det inte är spec många i vår klass som kan den men som mamma sa: Elin, man kan inte kunna allt! Haha och hon har alltid rätt typ, även denna gång säger vi!
MEN till er som vill & orkar "panik-träna", här har ni:

X2 -
Sjung om studentens lyckliga dag
låtom oss fröjdas i ungdomens vår
än klappar hjärtat med friska slag
och den ljusnande framtid är vår
inga stormar än i våra sinnen bo
hoppet är vår vän och vi dess löften tro
när vi knyta förbund i den lund
där de härliga lagrarna gro
där de härliga lagrarna gro
Hurra!


1 FUCKING JÄVLA DAG KVAR :D :D :D
// Ellan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0