Dagen efter..

Är alltid så jävla värdelös, fyfan. Man känner känner sig ju så jävla klumpig, precis som en viss virrig person haha och det är ju total katastrof. Plus att detta inlägg går så otroligt jävla segt att skriva, får typ sudda hela hela hela tiden för att jag skriver fel, ser inte tangenterna och får inte fram ett skit ur huvudet = Full fortfarande. Vårat mål är uppnått!
Ja, men gårdagen då, hur var den? Jo, jag ska tala om för er att förkröket hos mig blev helt jävla lyckat, Elba blev oxo jävligt lyckat, (bortsett från mina värkande fötter + en annan liten insident), fattar inte att det finns så många studenter som det gör i denhär lilla staden haha! Värt pengarna vare iaf, och vädret kunde inte ha varit bättre! Ps, mallan & jag hojtar till från stolp-hänget!

OCH Idag blire stek hela långa dagen, vet inte vart än? Vore nice att ta sitt första dopp för i år, men vet inte om magen pallar att ta sig nån stans och stanna där, utan toalett. Hahah, Livsfarligt! Nåt blir det ivf, 25 grader skare bli och jag hoppas de blir så också.. Jag bara älskar solen och därför har jag för ett tag sen skrivit en ny litn regel i mitt huvud, den lyder såhär "Jag ska aldrig mer klaga när solen är framme, gör jag inte det så är jag garanterad sol nu och demhär kommande veckorna". Jag menar, vi hade ju tur med vädret igår så, det verkar ju funka...........................................Typ! haha
Senare blir de även eventuellt en sväng på marknaden och se om man hittar nå gullig till modern, blir väl fylletaxi ikväll eller så, ba att ringa!
073-6666666666666666! Lite bilder från igår kommer senare!
// PUSS ELLAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0