ffffredag!

Hej hallå!
tänkte dra en lite updatering på våran nya bloggish. Fy fan, läsar-siffrona ba stiger! ;)

Igår blev det myz med ell&jojjjO. Drog till konsum för att inkasera lite snacks eftersom det endast kostade 4.90hg!
men dock smög sig lite chirre ner oxå. Iaf vi kolla på dirty dancing 2 och drömde lite för oss själva att vi oxå hade killar som KAN dansa. haha.
Senare på kvällen drog vi en sväng med hummenr aKa skodan till M.michaela och alla rökare rökte en cigg utom jag som titta på, =)=)=)
Sen drog vi oss tillbaka till gryta och hängde lite mer! tills de blev läggdags, hihi.

OCH denna morgon har bestått av jädra massa...vaknade klockan 10.30 (rekord typ) fick mess från sanna som frågade när jag skulle komma till frisörsalongen som jag helt totalt glömt. Ellan åkte med för hon skulle bättra på sling-partiet. Blev mktmktmkt fint! =) 

Sen vare äntligen min tur, sanna skullle rulla upp sina rullar eftersom hon har sitt gesällprov imorgon och jag ska vara hårmodell, deni! ah får se hur det går..lite nerrrvig är man jU! permanent o alltinggg!
tog 27min idag, hon har 60min på sig, så det kommer gå så bra såå!

Nu sitter jag här och fixar mig, ska hem till selepung som kickat 18+körkort den jeeeveln. Ell drar en hemmafront, stackarn hade tandvärk.. =( Men det blir väl lite nalle-häng från våran sida, =)))

måste skynda nu!
see you in the dimma!

/mall.


bjuder på denna goding!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0