Lördag!

Dagen idag, jaa hur kommer den att se ut? Jag(Elin) kom hem för en stund sen, har pluggat  rätt mycket faktiskt. Mallan har varit hårmodell för sanna idag, yey. Nu sitter hon här bredvid mig och drar lite nalle-häng med våra bröder. Får se vad som händer ikv.

Innan man bestämmer vad som ska hända ikv blire plugg, träning och lite städning, inte så lite heller för den delen haha. Ja, vad ska jag säga. Har inte alls mycket att skriva känner jag, förutom en sak.. Fyfan vilket jävla värdelöst väder, helt sjukt att man ska behöva sitta inne. Snart sommar ju, solen borde skina som satan men ickesanicke!

Vargen väntar, måste fixa till han lite sedan en dusch, inte lukta ursch, stå högt i kurs..och så ska mallan ta över för att totaltrenovera om rådjuret!
Hörs säkert! puss ell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0