Uppdatering:

Nu sitter vi ute i skogen.....Hos mamma emmelie och snackar en hel del, btw så är det rätt så mysigt här ute, tro det eller ej.. Fyfan vad synd det är att en människa kan sjunka till noll i ens ögon inom loppet av en halv sekund. åhh Jag blir så ledsen, jag vill inte tro det =( Stum är vad jag är, men ingenting förvånar mig längre!

Men iallafall, idag har vi pluggat klart allt vi ska(hur mkt som helst), pumpat rumpa på gymet, solat och nu chillar vi lite som sagt. Fan vad vi älskar att hinna med så mycket olika saker på en och samma dag, vi är så jävla bra! OCH STRAX ska vi ut och rasta skodan, mallan ska få testa att köra lite. Bor ju bara en polis här ute i skogen, bredvid..Lite typiskt. Snutar är bra att ha i många lägen, men fuck them right now. Nu kör vi vårt eget race, så som bara vi kan!

WE ARE THE BEST, FUCK THE REST! Over and out! / Ell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0