Uppdatering.

Japp, som ni läst nu har både jag(mallan) och ellan fått iaf jobb under sommaren, Så jävla skönt!
Just nu sitter jag och skriver på mitt absolut sista arbete!!!!!
Det är helt sjukt, 12år har redan gått, det känns på nåvis som om vi nyss börja gymnasiet men att man redan känner alla.  Och jag vet att jag kommer sakna klassen fast man kan känna att det är skönt att vara ifrån alla. haha.  Shit nu har vi verkligen bara det roligt kvar! :D det är nu vi ba ska njuta av tiden vi har kvar tillsammans!

Imorgon är det dags för Elba! som man ba gått och längtat efter sen 1:an haha.  Kommer sparka ut varenda 91 jag ser haha som INTE ska vara där. ;)
så Bf3A ses hos ellan imorgon klockan 18.

Nu ska jag bara städa upp i mitt rum, ta en varm dusch sen slänga mig i sängen!!
Imorgon kanske man kan köpa nå klädesplagg eller två. Va typ ba 1625 månader sen man köpte något haha. ok kanske lite överdrift men visst fan vare ett tag sen.
Och nu känner jag att jag inte skriver nå vettigt så jag ska väl sätta igång med städningen..

See you!
over and out
/mallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllAN ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0