UPPDATERING NR.2:

Åhhh fyfan vilket jävla pissväder de är ute alltså. Här försöker man ha en trevlig dag med bigsis på stan och så regnar de, ack ack vilken skam. Var ju tvungen att fira mitt G på sista provet i NKB, med lite shopping haha typ hur lycklig som helst. Jag köpte endast 1 klänning från Vero moda, för 300:- skitsnygg verkligen. Älskar den och jag ska nog ha på mig den imorrn, tror det ivf. Syrran handla väl en hel del hon oxo, så jävla störd ibland asså haha.
Sist men inte minst drog vi en käk på kalle på spången, så jävla gott, ville bara ha mer men var tvungen att hejda mig själv.. Som vanligt då? haha.. Klockan tickade på, vi kom på att parkeringsbiljetten gått ut för cirkus en halvtimme sedan, kul.. var ba att börja löpa mot Arosian, ne då går man in fel väg så det är låst.. Vilket resulterade 400000 trappor i onödan typ, haha så det var ba att löpa lite till. Som tur var så slapp vi undan parkeringsböter! puhhh!

Och nu sitter jag här i min ensamhet, kom precis hem.. Ingen är hemma, som vanligt haha.. Ring om ni vill komma över? Gärna för mig! Ska väl plugga en sväng oxo, städa lite kanske, men bara kanske haha!



Men innan jag gör nått annat ska jag sätta mig ner o blossa som fan!
CIAO Ell!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0