011109

Jag satt precis och kollade vilket datum det var och insåg att vi redan är inne på November, Herregud vad tiden går snabbt alltså. Jag fyller år om 18 dagar & Mallan om 19 dagar, vi bastar ju 19 vintrar..Inte för att det känns nå speciellt, men det är väl ändå alltid lite kul att fylla år måste jag erkänna :) Det är ju trots allt "ens egen" dag då och sånt gillar vi mohaha! Idag har vi båda två tillbringat dagen i sängen och jag tänker fortsätta med det resten av kvällen.  Jag älskar att göra ingenting och min säng är så jävla underbar rent ut sagt, efter att jag möblerade om och bytte placering på sängen så sover jag som en prinsessa. Jag är seriös när jag säger det, min andra halva säger samma sak.. Antar att jag hittade energin i mitt rum, mitt i prick. Hög fem för det haha! Sover som en Gud nu för tiden, We like!
Gårdagen var trevlig, Halloweenparty hos Nikki&Sebbe som sagt..Blev inte så sent, o vi gick hem vilket var väldigt skönt faktiskt. Inte så långt ju, plus att alkoholintaget var prefekt. Alldelles lagom, bra bra! Bilder kommer någon dag framöver, har inte fått några än för alla andra ligger väl som jag i sängen och orkar inte röra sig såhär dagen efter, därför ska jag dra nu.. Väntar nämligen på kött, potatisklyftor och sallad! / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0