021109

Klockan är inte ens 10 och här sitter jag fullt påklädd och klar för att jobba, Kerstin ringde nyss och fråga om jag ville jobba 12-16 på Ormkärrskolan och givetvis tackar jag ja! Glad att det bara är 4 timmar idag, ist för 8 som jag kmr att jobba imorrn och på Onsdag. Är verkligen helt slut efter helgens bravader, haha! Som sagt, jag ska vara glad att dom ringer överhuvudtaget så nu ska vi inte klaga, hrmff hehe btw så är har halvan jobbat cirkus 2 timmar redan! Duktig flicka, så idag kör vi rikligt med hard work båda 2, likaså imorrn! Hoppas på massor med jobb fan, vore kul att tjäna lite eget plus att jag blir så jävla rastlös av att bara går hemma. Då går man ju och tränar ihjäl sig ist, inget negativt kanske men det blir långtråkigt i längden det mä, så lite variation vill man ju ha :) Nu ska jag fortsätta lyssna på musik, plocka lite i rummet och sen some lunch before i go to work! Men först dagens Outfit:




Utan smink kör jag på, varje dag, föer er som inte visste det. Det är inte min grej, är nog mer av en naturlig tjej helt enkelt, kommer nog alltid vara och har alltid varait det! Tummen ner för smink!

Jag vet något som inte ni vet, något som jag inte kommer nämna här, kanske nån gång men inte än på länge ivf. Jag vet verkligen något som jag vet att ni skulle vilja veta och kom precis på att det är mer än 1 sak som jag har att berätta som ni inte komma få veta! Fan vad jag är bra på att behålla hemlisar. e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0