031109

Ja, Nu sitter jag här efter en hård jobbdag 7.30-16, ett Ki-boxpass och en härligt svalkande dusch! Ska nog slänga mig i sängen snart, vem vet... Fyfan vad slutpumpad jag är, funderar i vilket fall på om en kvällspromenad vore nåt ändå, skulle vara skönt men får se om typ en halvtimme hur jag känner då. Jag har faktiskt ingen speciell ork eller lust till att skriva något mer idag, elr jo, mallan jobbade oxo idag, samma tid som mig vilket måste nämnas! Våra jobb ligger typ 100 meter ifrån varandra, stört nära och vi diggart! Plus att vi har en pizzeria(näckrosen) emellan oss haha det kallar jag galet! Jag har bestämt att inte fredagen som kommer nu, utan nästa ska vi käka där efter jobbet. tar ut ätardagen i föskott den helgen alltså, måste bara få pröva på den känslan. Att moffa pizza efter en hråd jobbdag, om vi nu jobbar då villsäga mohhaha! Nä, en vattenflaska med iskallt vatten & sängen påre här så ska jag nog klara av ytterligare en dag med hard work och även lite pumpa rumpa på gymmet imorrn! / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0