051109

Imorse ringde klockan kvart i 7, då vare bara stiga upp men inte för jobb denna dag. Nepp, skulle lämna Anton&Alva på skolan och sedan följa med emme till barnmorskan. Och de är helt sjukt, bebben kan verkligen komma närsomhelst nu, den hade tillochmed fixerat sig! asså lagt sig precis som den ska och ligger nu så tills den kmr ut! Jag fick även höra hjärtljudet från den, helt otroligt! Kan fortfarande inte förstå att hon ska få en bebis! Jag har chansat på 16-22 nov! ;) sen drog vi hem till mig och laga mkt god mat!

Snackade med halvan för nån timma sen, hon jobbar på! Så dutti så! Idag började hon redan klockan 7. Helt jävla tidigt haha, men vet att de inte är nå problem för henne, jag mena hon jobbar ju på bästa jobbet :) hon är så sjukt duktig på det hon göra oxå. Det är många som säger de, och nu kan jag verkligen förstå varför. Igår när jag jobbade med henne gick de så bra. Jag skulle vara ute själv med 3barn. Och hon hade rast, jag fick fan nästan panik när alla drog åt olika håll hela tiden. Men hon tog bara 10mins rast sen kom hon ut till mig. Och allt blev helt bra! Alla barnen lyssnar på vad hon säger, och om dom inte gör de så kan hon säga till på ett sätt som gör att dom lyssnar. Jag ser verkligen upp till henne! :)
Btw, så slutar hon om 10 min! =)

Ska snart sätta mig på hojjjen och cykla i snöstormen till gryta! sen blire träning med Angelica som har så jävlans bra pass!!! Efter träningen blire vaccination. Så nu kommer man väl ligga i feber hela helgen eller nå!


Uppdaterar senare!
BYE!!!/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0