061109

Jag har varit vaken lite till och från i nån timme nu, men uppe ur sängen har jag varit i cirkcus 30 min. Min arm mår verkligen inte bra vilket innebär att jag inte kommer kunna träna idag, så det får bli en lång lång lång promenad och eventuellt en sväng på stan samtidigt. Jag kan typ inte röra armen haha, alltså det gör inte ont ont men är obehagligt och känslan är väldigt svår att förklara. Så, jobb på fritids i eftermiddag fick jag också tacka nej till och det suger ju. Ångesten kryper fram direkt, men som sagt mår man inte bra så är de så. Jag är ju inte den som i första taget klagar, vilket jag vet själv och jag vet att dom vet de också.. Jag ställer ju alltid upp oavsett vad, så de är som de är! Mallan känner exakt som mig så de får alltså bli en lugn dag, kanske behövs ändå trots allt? Juste, hur ska jag ta mig ut? Jag kan inte ens ta ur armen ur min sov t-shirt haha. Ska väl göra ett nytt försök snart så får vi se hur de går, tänker inte gå i pyjamas iallafall. Men om de går som planerat tänkte jag mig en lång promenad, en sväng på stan, sen mys framför tv'n till Idol och bara längta tills morgondagen! Ätardagen är så sjukt välkommen eftersom de var 2 veckor sen jag käkade skit sist,o nu känner jag att de verkligen är så mycket dags de bara kan bli haha. Kroppen skriker ju typ efter allt onyttigt som finns haha! Hoppas för all del att armen inte värker på samma vis imorgon, för ett träningspass på morgonkvisten innan ätardagen hoppar igång är obligatoriskt, annars blir de helt fel i mitt huvud och de vill vi nog inte om jag skall vara helt ärlig!

Nä, nu äre dags för frulle.. / e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0