071109

Jag har varit vaken sedan typ halv 10, vaknade av att armen värkte som fan. Har väl sovit på den antar jag men nu börjar de känns mycket bättre. Idag blir de en dag på stan med min älskade lillasyster, här ska de brännas pengar! Hoppas på att hitta de jag söker, är ju en hel del grejer som jag behöver införskaffa nu faktiskt. Så efter en dusch och lite fix är vi redo att bege oss, blir säker lunch på stan också. Ska även passa på och berätta att Mallan är på dop, de är hennes "kusin" Kasper som döper sig och ja, jag är faktiskt lite avis. Jag vill också på dop, har nog bara varit på 1 och då var jag så liten att jag knappt minns nåt! Men får väl se när Emmelies bebbe ploppar ut, kanske blir ett dop då :) Vem vet, vore ju skoj! Chingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0