081109

Jag är vaken för typ 30 minuter sen, de va en jävla mobil att pnigla till såhär på morgonen. Hatare, varför vill man prata med någon när man fortfarande är halvt död än levande? haha, bra fråga tycker jag! Så nu när jag ändå är vaken tänkte jag och Lullan passa på att sticka till Krickans och ta en simtur.. Ska bli skönt, var inte igår tyvärr och att simma är faktiskt väldigt avslappnande enligt mig! 
Bikinin är alltså på och jag kan säga att jag sitter här med en massa ångest redan, den påminner om allt som har med Turklandet att göra. Hade ju bikni 24/7 som sagt, jag vill bara spola tillbaka tiden och göra om allt. Jag vill absolut inte ändra nåt(även om man skulle kunna tycka de hah) utan bara få uppleva känslan av "frihet" igen. Vi var så lyckliga, alla bara stod och log sina största smile, skrattade åt absolut ingenting och inget kunde komma i vår väg. Den känslan är svår att sätta ord på, vad de nu än var för känsla men jag tror den behöver upplevas för att kunna förstå ! Nu ska jag packa bad-väskan! / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0