091109

Klockan är endast halv 9 såhär en Måndagmorgon och jag är redan vaken pga en massa sms igen. Både förfrågningar och annat shit, så tänkte att de va lika bra att stiga upp. Har precis slängt på mig min nya mjukis-dress och är redo för att gå en promenad hem till Emme. När jag kikar ut ser de rätt rått ut blandat med lite sol så jag är glad över mina nya vantar, sjal och mössa :) Smart drag av mig, för nu börjar faktiskt kylan komma ordentligt. Observera att de blir Wii-spelande idag, de gillar vi, spec när man blir sådär härligt lökig. Gud så sexigt, right? Nej nu börjar jag traska, tar nog med mig kameran så vi kan få en o en annan bild på den högravida kvinnan som jag lägger ut ikväll :D Älskar att ta kort på kaggen hennes, så himla faschinerande. Jag blir ju som ett litet barn när jag sitter där haha klämmer, tar, lyssnar och känner konstant! Haha, Och jag hoppas på en liten kick flip där inne idag = sparkar, så ska jag avgöra om de är en fotbollsspark, vilket leder till ett nytt litet fotbollsproffs! Jag håller tummarna för de! Ciao e!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0