101109

Jahapp, även denna dag börja ramla in på sitt slut. Idag vaknade man helt tidigt för att kolla så ingen ringt från nå jobb. Kände att jag inte alls hade någon jobblust. Skulle man sätta sig framför msn, men nejdu, då skulle man minsann installera de nya, men de tog ju 66år så...........................

Kom iaf in på B msn, ebuddy...Efter mkt om och men gick jag ut på en promme, mötte upp pallon och vi gick i riktning mot ellan, som inte kunde slita sig från sitt rum pga att hon var förtrollad av jesse mccartney!
haha.

Hemma hos Ellan blev de garvattack 33344ggr om. Kan ju tala om att magen körde en kickflipólli hahaha. Naej efter de dåå så drog pallon hem till sig för hon va hungrig.HAHa. Vid 5 drog vi till friskis och körde ki box med Anna&Hanna, så roligt att träffas så :) ett minus denna gång på detta pass var att man hade ju 45 skavsår så man kunde minsann inte ha nå skor..värre hade ju halvan som typ har värsta KÖTTSÅREN. :(

Efter ett hårt träningspass skulle jag gå till Bellevu för att janne tränade där, nej DIREKT ska gula tanden börja prata med mig, så jävla dryg. Helt lång konveration, kan väl inte ens skriva ut den för då kollar han väl upp de och börjar gråta. Det jag försöker komma fram till är att jag INTE vill prata med gultand.

Nu är jag iaf äntligen hemma, mätt och nyduschad!
har icke mer att säga förutom att halvan ska jobba imron! hon e bäst. ♥

/M

ps det är så skönt när man verkligen vet vilka man kan lita på och vilka som verkar ha hjärnan nån helt annanstans. hehehe hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0