111109

En dag närmare 19&20nov haha. Efter denna natt har man inte fått mkt till sömn. Tittade väl sist på klockan ca 03.30, + att halvan oxå var upp då! Vaknade av ett mess vid 06.00 typ, halvan har blivit sjuk och kunde inte jobba, =/. Sen har man snackat i telen till 8.30 typ haha. Somna om vid 9 snåret och vaknade nu typ. KUUUUUUL.

Medan jag var vaken igår låg jag och tänkte på olika förebilder. Jag har två som jag verkligen vet är mina förebilder, men måste den vara så mkt äldre än en själv? tror icke de för min ena är inte alls långt ifrån min egna ålder.. man behöver inte säga förebilder heller jag kan säga att jag ser upp till denhär personen väldigt mkt.

Den personen har alltid funnits vid min sida, under de åren vi umgåtts har vi knytit ett starkt band som kommer hålla hela livet. Jag trodde inte själv man kunde hitta en så bra människa som denna. Det är som om vi kännt varann hela livet. Varje dag vi träffas blir en dag med skratt, och de betyder alltså att vi jämt har kul, men man måste även kunna bråka. Jag skulle kunna sitta en hel dag av att bara skriva hur mkt jag beundrar denhär personen. Både hur den är på ett arbete, fritid och som person. Denhär personen är en enkel person som verkligen visar att den lyssnar och bryr sig. Jag kan ju säga att jag tycker att den är perfekt för jag själv tycker de. I hela 3år har vi stöttat varann och hållt ihop som ett stakt team. Det är liksom vi, tillsammans blir vi helt oslagbara. Och jag vet att folk kan reagera och bli avundsjuka, men de hade jag oxå blivit! Vi behöver inte ens säga något till varandra för vi förstår ändå. Jag vore faktiskt ingenting utan personen. Jag har lärt mig så mkt av den, jag själv har blivit en stark person och jag har bara personen att tacka. Jag vet inte vem jag hade varit om denhär personen inte fanns. Men jag vill att den ska veta att jag alltid kommer se upp till den,& jag kommer alltid finnas där oavsett vad. Jag vet att jag har sagt de förr man jag säger de igen, denna vänskap kommer hålla hela livet, och du är min bästa vän och så kommer det alltid vara. Man ska ta vara på dom man har och de kommer jag alltid göra.Mig kan du alltid lita på. du är min andra halva.  jag älskar dig elin! <3

Ta åt dig av allt jag säger. Du är guld värd.



Sådär nu har jag fått ur mig de, och de blev helt jobbigt att läsa hahah!

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0