161109

Idag blev jag väckt av att dessa små underbarningar bombadera mig :D Redan kl, 8 imorse messade Ebbisen och jag ställde klockan på 9 så dom kom strax efter de :) Nu har vi de alldeles busigt och jätteskoj. Herregud vad jag saknat dom, min små änglar. Åh dom är bäst och jag bara smälter så fort dom ber om något haha! De är sjukt, jag är ofta bestämd och vet hur ett barn ska "uppfostras" på ett rättvist sätt(folk som känner mig vet) men jag kan ju helt enkelt inte säga nej när dom står där med sina små rådjursögon! De går bara inte haha, tur att dom har en kusin som mig med andra ord :) Så min dag hade alltså inte kunnat börja bättre, nu håller vi tummarna på att de flyter på bra på jobbet och på träningen i eftermiddag..



Dom 2 översta bilderna är från gårdagen :)



Nu ska jag stoppa nått i munnen så jag inte går till jobbet på tom mage, börjar 12 så blir inte så mycket. Jag vet nämligen inte om dom hunnit käka lunch när jag kommer så för säkerhetsskull äter jag lite ivf. Missar jag lunchen där så är det ju mellis vid 2- halv 3 så de är ingen större fara :)! / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0