171109

2&3 dagar kvar! jiha.
Idag vaknade jag som en zombie fast klockan var 10.50. Halvan har dragit iväg och jobbat, mkt bra. En annan jävel får ju inte ens förfrågan längre, eller det var hur länge sen som helst nu. Kan nån ba bli sjuk?
Jag har ringt massa telefonärenden idag, tex arbetsförmedlingen som håller på krånglar sen har jag ringt min körskola! :)

Ikväll blire ki box, känner redan hur mkt träningsvärk jag har haha. Typ steljävel haha! Men dehär passet är så jävla bra så man måste gå haha. Plus att hon har svinbra musik. Jag försöker varje gång att komma ihåg vad de är för låt men när jag kommer hem minns jag inte ens hur melodin går.

Jag ska väl ta tag i städning och tvätta lite nudå, har ju all tid i världen.........så man behöver ju inte direkt stressa maha.

hörs senare!
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0