191109

Denna dag vaknade jag upp helt totalt utan förväntningar och jobbade 12-16.30, den första "födelsedags-kramen" jag fick var liksom på jobbet där dom även sjung och gav mig present! Så dom var först ut pga av att jag inte orkade bli väckt på morgonkvisten, att väckas 6 när man börjar 12 funkade inte kände jag så de fick bli så! Ensamt och konstigt haha, men nu är jag en erfarenhet rikare så de känns ju iallafall lite bra. Har jag prövat på de, aldrig mer. Man ska bli väckt på morgonen, de bara är så tycker jag haha! Nåväl, etfer att ha jobbat en halvtimme mer än jag borde (de behövdes) så stod jag upp hela vägen hem, min sadel var dyngsur och jag skulle ha legginsen på mig senare så de va ju jävligt jobbigt de med vill jag lova haha.. Slängde mig in i duschen och sen kom alla gäster, eller ja alla och alla, typ ingen. Jag är van vid fullt hus men denna jobbade vissa av mina vänner tyvärr och 3 familjer i släkten, om jag nu kan säga så var sjuka så de blev en hel del mindre faktiskt! Tanken som räknas iallafall och jag ville bara påpeka att jag älskar mina nära och kära så otroligt mycket, ni är bäst! Ps, nu kan jag verkligen sluta fylla år dom åren jag inte fyller jämt, så sjukt ovärt haha! Mätt och belåten blev jag också, de e verkligen HUVUDSAKEN, ja ni vet vad jag snackar om!!


Kolla in mina supersöta hårspännen jag fick av mallan, Ok de va ett skämt! hehe
OMG G

Älskade mami <3

Moster Annica :)

Leffe, skönaste profilen ever & jag!

Älskade lulu!


<3<3<3<3<3<3<3

Mums!

HAHAHHHAHAHAHA Ett eget bord är ju aldrig fel, skönt att alltid ha med sig! =)

Fia med hutt elr vare nån som sa nåt annat kanske?

Nikki, Knugen & Mallan!
/ e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0