201109

Hejhej bloggen!(Tack för tipset) Klockan är för tidigt, men mamma kom in för cirkus 1 timme sedan och väckte mig, hon kunde inte hitta dendär förbannade ögonfranstången och jag kunde såklart inte somna om så de sög ju! Därför tänkte jag passa på och säga ett STORT GRATTIS TILL MIN ANDRA HALVA SOM FYLLER 19 ÅR IDAG :D Ikväll ska vi ha roligt, Hoppas du får en superduper-dag. See you later alligator!


Innan jag ställer mig på Crosstrainern vill jag säga till Mallan att hon kommer få sin present, men inte idag. De är inget konkret, som man kan ta på om vi säger så. Utan inom en snar farmtid, elr ja, hon kan faktiskt på välja själv när hon vill att detta ska hända. Helst på en helg, eller en dag då vi dagen efter är lediga men som sagt hon får bestämma själv! Såhär säger jag givetvis för att hon ska bli sjukt nyfiken, så vi får se när hon väljer att ta reda på vad jag kokat ihop för något mohhiihi! Inget märkvärdigt kanske egentligen men de är tanken som räknas så säg bara till för all del, jag skulle blivit glader ivf :) Kanske inte denna helg men när som helst efter de. Så snart läser hon detta och jag kommer få ett sms, heheh! Nej de kommer jag inte alls, hon hoppa visst in på msn nu och jag var tvungen att säga till henne att hon inte får läsa bloggen nu haha! Dumskalle, men så kan de gå när man är osmidig. Men jag menar, vem tror att man ska bli påkommen nu liksom? Ack, så fel man kan ha! Got to go now, ikväll ska jag btw inte glömma att knäppa kort när vi är ute o firar Mallan/Mig! :) Thingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0