211109

Tusen tack för alla fina grattulationer mina fina vänner! Och ännu mer tack till ni som var med igår och gjorde kvällen :D

Började med att mormor skjutsade ner mig&halvan på stan, där stod Alle, Hanna&Hultan! Vi gick till Bill o Bob för att käka och ta någon form av alkohol drink. Alla fem tog fläskfilé med svampstuvning och rostatbröd med pommes! Riktig 10:a faktiskt. Mätt blev man oxå! Tänk va kul de är att träffa gamla pullorna, blev som alltid mkt skratt&snack:) . Känns så sjukt att man inte träffas i skolan varje dag :(.  Iaf till maten tog jag, alle och hanna ett glas vin. Inte för att jag är nån slags vin älskare men de va mysigt. Efter maten kunde vi inte bestämma oss för var vi skulle gå. Hultan va tvungen att knata iväg direkt för hon skulle på nya twilight filmen. (lite avis). Men efter många om och men hamnade vi på strike. Och helt spontant sådär fick vi för oss att bowla, de va musik och de resulterade att man var tvungen att gå och köpa sig en liten drink haha!

Akle pajade ju hela banan när hon kasta klotet så vi stog ju som frågetecken efter halva tiden HAHA!! Sen kom eklan på nån bra idé så haklan gick o sa till så fixade sig hela banan. Efter ett antal strikar fick man ju taggen att dra en all in. Så jag och eklan gick och köpte oss fyra glas vin. Drog i oss de och sen var tiden på banan slut. OBS, jag.. maklan vann :D men de va ju schysst eftersom jag fyllde år o allt ;)

Sen satte vi oss i sofforna och snacka lite minnen, men haklan tyckte nog de var lite jobbigt för man saknar de så mkt! akle hon satt mest o skratta. Sen var Haklan och Akle tvugna att knata iväg till deras bussar. Jag och Eklan satt kvar och Luddebebis + hans "ricky rich" till kompis kom o gjorde sällskap. halvtimme senare blev de kryssöga med tungan utanför för både mig&Eklan så vi bestämde oss för att vi skulle dra till Silk. Men då ringde makkan och berättade att Shoan(johan) inte kom in. Så sist men inte minst hamnade vi på Konrad haha!

Kvällen slutade 800-900kr fattigare men inte gråter vi för de!
Juste, halvan hade ju med sig kameran så vi ska nog ta o smacka in alla bilder inom en snar framid.

Nu ska ja vänta på att min halva ringer sen får vi se vad som händer och sker ikväll..=)
TACK&BOCK -ministock.....................................


Såg denna sitta uppe vid skrapan. :S creepy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0