231109

Jag börjar inlägget med att säga Grattis till Oliver på hans 9årsdag, :) Krya på dig lilla kussebussen. Pga av att han är sjuk blire inte firande idag, de får helt enkelt bli en annan dag. Förresten så har jag glömt att säga grattis till mina mostrar Carola&Caroline som fyllde 32 i Lördags, så grattis till er! Bättre sent än aldrig, right?!
Och nu sitter jag här med mina bi-hålor, hals och huvud  som inte mår ett dugg bra idag. Åt helvete med dom rent ut sagt, vad är de för fel? Jag har verkligen ingen lust att fortsätta såhär, har varit sjuk näst intill varannan dag ända sedan jag tog dendär jävla sprutan! Jag skrev förra veckan att om de inte blivit bra idag så skulle jag ringa doktorn, men tror jag avvaktar ett tag till ändå..
..Inge träning blir de idag vilket ni vet gör mig galen, jag klöser på väggarna vafan så en promenad tänker jag gå oavsett vad och så är de bara! Har nyss städat rummet, jag är seriös när jag säger att jag aldrig haft så stökigt som innan jag började städa, alltså hela min garderob + massa annat låg över hela rummet. Så blir de när man inte hittar kläder man vill ha, o jag som aldrig aldrig aldrig, o så menar jag aldrig har stökgti på rummet fick ju fan panik! Kunde typ inte ens sova igår haha, så mycket störde jag mig på de samtidigt som jag hade noll gånger noll ork att göra något åt de. Nu är de iallafall gjort, skönt!
Nejmen, Om man skulle äta lite frukost kanske? Inte för att jag har nån lust till de, känner mig för dålig för att ens orka bestämma vad jag ska stoppa i mig men nåt måste jag ju äta ivf så vi får se vad de blir! / e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0