241109

Vaknade för en stund sedan pga av att jag somnade typ 5 imorse, känner mig bättre men långt ifrån bra. Jag sov rätt mycket under dagen igår så de var med all säkerhet därför jag inte kuan somna på kvällen, kommer inte hända igen för jag blir typ galen när jag inte kan sova haha! Nu tänkte jag fixa ihop lite frukost, hoppas de finns något smarrigt. Jag e även väldigt sugen att hitta något men vet inte vad, en sväng på stan vore ju skoj men då bränner jag bara pengar på saker jag inte borde. Egentligen brode jag köpa julklappar så jag har de gjort men hittar jag inga så leder de just till att jag köper en massa annat trams och jag känner inte att jag kan de just nu! Haha, så vi får väl se vart dagen tar mig. Hörs väl lite senare, I guess! Ha en bra dag gott folk, ciao e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0