251109

Usch vad tråkigt väder, hatar när de regnar, blåser och är kallt samtidigt. Burr, tummen ner! Man vill ju knappt gå ut men får väl passa på när de några få timmar under dagen är ljust så man inte sitter inne och blir totalt deppig. Min morgonpromenad kanske inte var så smart drag av mig, mådde inge bra under den och flåsade så fort jag började röra på mig. Konstigt, för igår kväll gick jag över 1 timme och då gick de hur bra som helst men de kanske blir så när man inte har sällskap? Att man fokuserar mer på de man gör(går) och därav känner av flåset mer? Vad vet jag, drygt iallafall..Mycket roligare med sällskap även om jag hade glömt hur skönt de är att ha musik i örornen och bara gå, gå, gå för att rensa skallen. Oavsett om de är positiva eller negativa tankar som snurrar runt så är de grymt skönt, ni som inte testat de måste, de är helt otroligt! Man, eller iallafall jag blir sjukt peppad av de och de gillar vi!


Inte nog med de, jag skulle vilja ha en såndär myspys kväll och vill att jojjo oxo ska vara med. Hon e så klok och jag skulle vilja höra lite klocka ord från en kvinna som henne, inte pga av nån spec anledning men jag känner bara för de hihi. Om hon läser detta så vet jag att jag hon först kommer flina, sen garva och tänka åhh vad söt elin är och sen skickar hon sms till mig och meddelar en dag/kväll som inte är upptagen på!

Som jag nämnt ett X antal gånger i bloggen under 3 veckor(efter att ha tagit vaccin) så är jag sjuk, fortfarande. Jag har feber, ont i bi-hålorna och i halsen tillofrån. De är inte okej att vara sjuk 4 dagar av 7 i 3 veckor, vad är de för fel på mig? Jag börjar verkligen bli orolig på riktigt, tänk om jag fått nå slags konstiga biverkningar av vaccinet? Hoppas på att de bara är virus samtidigt som jag inte orkar gå och vara sjuk, både träningen och jobbet drabbas. Allt påverkar varandra och de suger hårdare än hårdast, men hellre virus än något annat skit..Så håller tummarna för att jag idag halv 3 hos doktorn får något vettigt svar, annars vet jag inte vad jag gör! Onödigt att hoppas på för mycket, men de är väl jag i ett nötskal antar hahah!

Nu ska jag, blöt som jag är efter min 45 minuters morgonpromenad och fruksot byta om till något mer bekvämare, dvs till något torrt haha och krypa ner i sängen innan jag beger mig mot vårdcentralen! Åh, jag orkar inte gå. Kan inte nån bära mig dit? Min andra halva vill jag inte nöta ut i onödan, då hon är så pass värdefull som hon är så de får lov att bli någon annan som ställer upp på de! tyvärr / e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0