271109

Klockan 06.47 pinglade min mobil till av sms, vid de laget hade jag redan varit vaken i cirkus 30 min pga av att jag drömt precis de som stod i smset. Meddelandet löd såhär "Vi fick en pojke! :) utan namn dock. 3740 g och 51cm lång :) världens finaste." Japp, precis så stod de vilket innebär att jag idag fick mitt första kusinbarn någonsin :) Grattis till Emmelie & Christian's lilla pojke som inte har nå namn haha, men de kvittar, allt gick bra och han är frisk, de är ju huvudsaken. Åh, jag är såååå glad, mallan hälsar att hon också är de hehe! ;) Tönt som jag är fick jag panik, jag blev så exhalterad att jag flög upp ur sängen för att ringa mamma men hon visste redan haha, vår släkt är riktiga skvallerkärringar så ni vet! I dehär läget så förstår jag dom, till hundra procent..De var en riktig stolt moster Annica"mormor" som ringde och berättade för min mami. Mami hade tillochmed kommit försent till jobbet för hon var tvungen och höra detaljerat hur hela förlossningen gick till haha, Galningar dom är!
..Sova kunde jag ju verkligen inte göra efter detta glädjebesked som ni kanske förstår haha, så jag gick och mötte upp Mallan vilket ledde till en 40minuters morgonpromenad och så lite gemensam frukost på de :) Mycket trevligt må jag säga! Efter lite vila stack vi till frikis och körde ett Medelpass plus en fet solning, nu sitter jag här och känner att brännan börjar träda fram sagta men säkert :P De är fint de, tror nog att Mallan också känner av de lite men de vill hon inte erkänna haha! Så nu tänkte vi klä på oss något så vi inte går nakna, vi vill ju inte skrämma ihjäl i princip varenda jävel som lever på denna jord :) Hehe! Sedan beger vi oss till MMM(Mikaela,Miliam & Micke) som för tillfället för tillfället har fullt upp med att flytta hit till Gryta! Micke flyttar och Mikaela&Miliam sitter i en tom lägenhet haha, hon vill ha sällskap så de ska vi ge med glädje ge henne :) De ska bli skoj att se hur de ser ut, ska väl hjälpa att få lite ordning också, snäll som man är. Men framför allt leka med lille Miliam :D Kan ju också vara till stor hjälp i många fall, elr vad säger ni föräldrar? Hehe! Kameran åker med så vi får se om de finns tid till att ta några bilder, men de ska väl inte vara några problem så ni behöver inte oroa er! =)

& idag älskar vi för övrigt livet så sjuk jävla hårt ska ni veta, därav den heta bilden mohaha. Ciao e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0