281109

Idag är de en såndär dag då man bara, What a day ni vet.. Jag brukar ju ha sånna dagar, shit vad vi har farit o flängt idag, jag och min andra halva!
Nummer 1. Vi klev upp 09.45, tvingade i oss frukost, zombie's och svullna som vi var för att dra ett Medel-Mixpass 75 min på friskis!
Nummer 2. Mötte om Majki&Miliam på Bellevue för att kika när Micke lirade Innebandymatch!
Nummer 3. Mamma ringer och ber så snällt om att jag ska köpa en grej som man hänger på gardinstängena, minns inte vad de heter men hon behövde ivf fler eftersom hon köpt nya,supersöta julgardiner som är svarta med röda tomtar på + lite hjärtan! De blir bra, så vi var först iväg till IKEA där dom slutat sälja skiten, sedan till coop/jysk men där fanns dom inte i svart och sist men inte minst erikslund/jusk där de va 45tusen andra bilar samtidigt som oss, men vi hittade precis vad vi var ute efter! ;)
Nummer 4. Käka lite tillsammans med Mami & lulu, vilket alltid är lika myspys!
Nummer 5. Nu sitter jag här, ska snart dra mig in mot duschen. Får väl se hur lång tid de tar, jag är så slutkörd och bränd att jag inte orkar röra mig haha men snart så!

/ e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0