301109

Idag har jag gjort en hel del faktiskt..Dagen började med att jag vaknade första gången av att jag grät på riktigt för att min dröm var så hemsk, andra gången vaknade jag vid halv 11 och kände mig som en helt ny människa. Jag har kommit fram till att de är nyttigt att inte sova i sin egna säng varje natt, lite variation behöver man helt klart!
Mallan plingade på dörren efter en stund och vi begav oss hem till Majki&Miliam där vi spenderade några timmar innan de va dax för ett Puls/Medel-pass!

Här har ni Miliam när han gungar, vilket han vägrar att sluta med när han väl har börjat. Han älskar de verkligen hehe! Så söööt!

Nu är jag ivf helt slutkörd, mätt och nyduschad vilket innebär: totalt redo för Ullared 20.00! De är liksom obligatorsikt att titta på för mig och min mami, vi diggar programmet rakt igenom! Btw så skulle jag åkt och kikat på den nyfödde lille prinsen Theo men de blev så himla sent, vill ju hinna vara kvar ett tag så hoppas på att jag får komma imorrn, dagtid! :) / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0