Akut sug efter texas pecan-glass..

Nu har jag duschat, kollat på Halv 8 hos mig med mami och båda två fick genast ett såntdär akut sug efter texas pecan-glass, åh så gott de skulle vara. Så, just nu försöker vi få Anders att cykla till konsum men han verkar svår på den fronten idag, alla här hemma är helt utslagna haha.
Förresten så har jag feber, 37.4 .. Jag fattar inte varför? Jag har känt att något är fel men trodde bara att jag var trött och att jag stressat, nej då ska man såklart få feber lagom till helgen suck! Ska nog till Hökåsen snart, halvan är ute och kör så hon plockar nog upp mig snart. Tippar på att de blir en skön övernattning där faktiskt:) Har lite tid kvar så tänkte passa på och säga hur otroligt de är att vissa är så sjukt skickliga på att laga mat, jag kan inte förstå hur de går till. Hur kan man få något som låter så äckligt att smaka och se sådär himelskt gott ut? Den upplevelsen skulle jag vilja vara med om, så om någon har lust att bjuda på en saftig middag med förrätt, varmrätt och efterätt så är de bara att hojta till! Iofs skulle jag kunna äta vad som helt just nu pga av dedär jädrans programmet haha, man är ju aldrig omöjlig när de gäller mat liksom! Nu plingar mobilen för fullt här & jag märker ingenting. Ha en trevlig kväll allihopa! / e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0